Jaký je #digisemestr?

Jaký je #digisemestr?

Mám za sebou již třetí sobotu prestižního semestrálního studia digitálního marketingu s názvem #digisemestr a rozhodl jsem se, že o mém dosavadním zážitku napíšu!

V článku popíši, co jsem se nového dozvěděl na prvních dvou sobotách a koho zajímavého jsem potkal! Rozhodně doporučuji přečíst v případně, že se budete chtít v budoucnosti účastnit, anebo se chcete dozvědět nějaké novinky případě poznámky z akce.

Co je #digisemestr?

Jak jsem psal, jde o semestrální studium digitálního marketingu, které pořádá Jindřich Fáborský, který se mimo poradenství v e-commerce a marketingové strategii věnuje a pořádá akci zvanou MarketingFestival.

Ale není to žádná one man show se vzděláváním mladých markeťáků, pomáhá mu spoustu dalších zkušených lidí z oboru, kteří se rozhodli každou sobotu inspirovat mě a 249 dalších studentů, přičemž se do nás snaží dostat co nejvíc informací a poskytnout nám co největší přehled v oboru.

Bonusem vzdělávání v rámci #digisemestru je pak možnost zahraničních stáží nebo využívání prémiových nástrojů, jako jsou Ahref nebo ROI hunter. Zkrátka je to úžasné a už teď se těším zase, až přijde další sobota!

Co jsem se naučil?

První sobota měla být údajně srovnávací, ale přednášející to vzali docela v rychlém tempu! Opravdu se toho nebáli a snažili se nás zasvětit snad do všech tajů digitálního marketingu, které sami znali. Letmo jsme prolétli snad každý z kanálů a také jsme dostali informace o RealTimeBiddingu, který v České republice mnoho lidé nedělá.

Tečku za vzdělávacím dnem pak dal Tomáš Preněk, který mluvil o tom, jak fungují kreativní agentury a o tom, jaký je proces zákazníka se snahou ukázat nám reálné fungování firmy.

Druhá sobota byla pro mě, jakožto pro SEO konzultanta, spíše na chytání „rozumů“ a zajímavých hlášek. Tudíž bylo milé překvapení, když jsem se dozvěděl, jak v Alze efektivně řeší stránkování v e-shopu, které sami otestovali a mohlo by fungovat. (Aneb každý víme, jak by to mělo být a každý to děláme blbě) Pro spoustu produktů to může znamenat růst na lepší pozice v SERPu u Google. Seznam je stále o noindex a follow.

Odpolední program druhé soboty byl o ZBOžácích, kde nám byl představen Bidding manager, který hodlám v brzké době začít testovat na klientech. Zajímavé informace, ale ještě toho bude třeba hodně dohledat.

Třetí sobota byla o PPC kampaních, ale o tom hodlám psát až v budoucnu, až si projdeme i obsahovou sítí, ať to je ucelené.

Koho jsem poznal?

Poznal jsem spoustu dalších mladých markeťáků, jako jsem já. A musím říct, že jsem nadšen, jelikož je na všech vidět zápal a za každým stojí super příběh! Na první sobotě jsem měl čest prohodit pár slov s „fousáčem“ Martinem Prokešem z Elasticr, kde se starají o e-shopy a jejich marketing.

Na druhé sobotě jsem prohodil pár slov s Michalem Brůžkem, který stojí například za projektem iParťák nebo e-shopem Modnia, přičemž jsem mu trošku poradil, jak lépe zoptimalizovat web pro vyhledávače.

Také jsem potkal Davida Zelenku, který pracuje na volné noze pro své klienty řeší webovou analytiku, PPC kampaně a konzultuje použitelnosti webu.

Závěr

Rozhodně o #digisemestru nepíšu naposledy! Za pár týdnů by mohl vyjít další článek s tím, co jsem se zajímavého dozvěděl z oblasti PPC! Jestli jste zvažovali, zda-li se účastnit a nešli jste do toho, tak příští rok nemeškejte a rozhodně se přihlaste! Tak či onak doufám, že si na můj blog ještě naleznete cestu.

Martin Žatkovič
Internetový polomág z Plzně. Polomág píšu, protože se ještě mám co učit, ale nějaké ty čáry máry už umím! Mezi moje záliby patří internetový marketing, cyklistika a autoturistika. Přičemž jednoho dne bych rád lítal s dronem!

komentáře 2

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *