Optimalizace konverzního poměru

Jestliže na váš web chodí dostatek návštěvníků a stále nevydělává budete mít problém asi někde jinde. Mnoho dodavatelů vám řekne, že jde o problém mezi nebem a zemí, mě zajímá, kde nastal problém a jak jej můžeme vyřešit.

Optimalizace čeho?

Optimalizace konverzního poměru je soubor prací, které mají za cíl zlepšit konverzní poměr, tj. poměr lidí, kteří u vás nakoupí a stanou se vašimi věrnými zákazníky.

Většinou se neprovádí pouze optimalizace produktových stránek, košíku nebo kategorií, mnohdy je nutné ladit i ostatní stránky e-shopu!

Vsadím se, že i na vašem webu, který stál třeba 200.000 ,- se najde prostor pro ladění a vylepšování! Nemyslíte? Napište mi!

Proč ladit web a netvořit nový?

Možná se teď ptáte, proč je lepší pustit se do procesu optimalizace konverzního poměru, než makat na novém webu. Důvod je prostý, budete moci lépe rozdělit náklady a výsledky se dostaví rychleji, než kdybychom společně vytvářeli půl roku web nový.

Díky jednoduchému procesu budeme moc vždy rozhodnout, jaký úkol pro nás bude mít smysl a který nikoliv.

Jak bude probíhat spolupráce?

V první řadě se pořádně seznámíme, ať už u dortíku v kavárně nebo u nějaké hezké večeře v plzeňské restauraci. Budou mě zajímat vaše cíle a vize do budoucnosti, abychom šli správnou cestou. Podíváme se na vaší analytiku a probereme, co měříte a vyhodnocujete a začnu pracovat na UX analýze, v rámci které pořádně projdu a zhodnotím váš web.

Jakmile budeme znát slabá místa a mít nasazenou analytiku, tak začneme pracovat na optimalizaci, díky které postupně vylepšíme váš web k dokonalosti!

V případě zájmu mě kontaktujte na martin@zatkovic.cz