Přednášky a konference

Jelikož jsem si vědom, že zkušenosti a vlastní poznatky je dobré předávat dál, tak jsem se rozhodl průběžně přednášet. Přináším vám výčet těch nejzajímavějších akcích spolu se slajdy, aby řeč nestála.

Rok 2018

Barcamp Hradec Králové: Health weby RIP, medical update od Google

Google přišel v srpnu roku 2018 s velkým updatem, který se týkal E-A-T (důvěryhodnost, autorita a expertnost) webů, kdy se začalo posuzovat spoustu nových signálů pro vyhodnocení relevance a kvality stránek.

Kromě e-booku: E-A-T, měly by se české weby bát, který jsme v Taste Medio vydali jsem se rozhodl tuto přednášku vypsat právě na Barcampu v Hradci Králové.

Frontendisti Plzeň: Jak nám vývojáři hážou klacky pod nohy?

Dříve, když jsem ještě programoval weby jsem chodíval na komunitní setkávání skupiny frontendistů v Plzni. A jelikož SEO a Frontend mají hodně společného, tak nás s Edou z Beneš a Michl napadlo, že bych tam mohl sdělit pár zajímavých informací o tom, jak nám hážou vývojáři klacky pod nohy a proč je to špatně.

Marketingová Plzeň: SmartLook a SEO, jak lze využívat toto spojení.

O tom, že SmartLook není jen nástroj pro UXáky a CRO konzultanty, jsem mluvil v rámci menšího workshopu Marketingové Plzně. Je nutné si uvědomit, že vy jakožto SEO konzultanti často potřebujete zjistit odpovědi na otázky, které nemáte jak ze základních nástrojů, jako je Google Search Console nebo Google Analytics vyčíst.

Jde o to, že tyto nástroje jsou kvantitativní, tudíž vám dávají hodně moc čísel, ale vy chcete často jít do hloubky. K tomu vám pomůže právě SmartLook, který nahrává uživatele webu a vy se na tyto nahrávky můžete zpětně podívat.