Přednášky a konference

Nejsem příznivcem zadržování know-how a když něco vím, tak se snažím mluvit a předávat své nabyté zkušenosti. Jestli vás nějaká z mých přednášek inspirovala nebo s ni nesouhlasíte, tak mi napište. Rád si s vámi popovídám.

2019

Marketing Festival – Workshop Screaming Frog

Hodně se věnuji crawlování dat a jejich využívání v souvislostech a když mě Jindřich Fáborský oslovil, jestli bych nechtěl vypsat workshop na Marketing Festivalu, tak jsem nemohl odmítnout. Proběhlo tak moje první veřejné školení. Sice bylo jen pro pět lidí, avšak i tak jsem dostal vynikající zpětnou vazbu.

2018

SEOloger – Seznam Hackathon

Na posledním SEOlogeru (prosincovém) jsem měl možnost předvést to, co lidé vyhledávají na Seznamu, jelikož se mi na jejich Hackathonu podařilo ukořistit jejich data. No, nic naprosto převratného jsem z dat nevyčetl, avšak i tak to bylo to zajímavé.

Frontendisti Plzeň – Jak nám vývojáři hážou klacky pod nohy?

Dříve, když jsem ještě programoval weby jsem chodíval na komunitní setkávání skupiny frontendistů v Plzni. A jelikož SEO a Frontend mají hodně společného, tak nás s Edou z Beneš a Michl napadlo, že bych tam mohl sdělit pár zajímavých informací o tom, jak nám hážou vývojáři klacky pod nohy a proč je to špatně.

Marketingová Plzeň – SmartLook a SEO

O tom, že SmartLook není jen nástroj pro UXáky a CRO konzultanty, jsem mluvil v rámci menšího workshopu Marketingové Plzně. Je nutné si uvědomit, že vy jakožto SEO konzultanti často potřebujete zjistit odpovědi na otázky, které nemáte jak ze základních nástrojů, jako je Google Search Console nebo Google Analytics vyčíst.

Jde o to, že tyto nástroje jsou kvantitativní, tudíž vám dávají hodně moc čísel, ale vy chcete často jít do hloubky. K tomu vám pomůže právě SmartLook, který nahrává uživatele webu a vy se na tyto nahrávky můžete zpětně podívat.

Barcamp Hradec Králové – Health weby RIP, medical update od Google

Google přišel v srpnu roku 2018 s velkým updatem, který se týkal E-A-T (důvěryhodnost, autorita a expertnost) webů, kdy se začalo posuzovat spoustu nových signálů pro vyhodnocení relevance a kvality stránek.

Kromě e-booku: E-A-T, měly by se české weby bát, který jsme v Taste Medio vydali jsem se rozhodl tuto přednášku vypsat právě na Barcampu v Hradci Králové.